03-05-2015

Publiserat 2015-05-03 20:00:22 i Randoms,

Evening dårar. Hur har ni det? Jag slötittar på The Millers (amerikansk humorserie, den är halvkul) och väntar på middagen. Har vart en ganska trivsam söndag ändå måste jag säga, även om jag vart lite uttråkad där mitt på dagen. Lite såhär har den sett ut (följ mig på snap - Sofianilsen89 - I'm a delight): 


Har korrekturläst klart min bok för andra gången och kladdar nu på annat som antagligen inte kommer att bli något medans jag lurar på hur jag ska komma över en skrivare (det är dags för anteckningar-i-marginalen delen av redigeringen). 


Efter lunch och en stunds slöande i soffan drog jag och tränade. Fick faktiskt till ett ovanligt bra magpass (av någon anledning blir de ofta sådär) så jag är rätt nöjd.  



Ja och nu lagar jag då alltså middag. Paj. En av mina favoritmiddagar eftersom det är både lätt och gott samt blir bra i matlåda. Win Win. 

Japp. Och så har jag tvättat och lite sånt men det har jag faktiskt inga bilder på (och jag menar hur intressant är det da? not very). Yes, och nu ska jag kolla min mat för jag är såååå hungrig. Höres imorgon folkens. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen