Sunday, funday?

Publiserat 2015-03-29 19:13:09 i Husligheter, Mat, Söndag, Träning,

Afternoon darlings. Eller är det kanske kväll nu? Jag vette fan egentligen men det är väl inte så viktigt kanske. Hur som helst. Vad gör ni? Jag kollar på tv. Har just ätit middag (sallad bestående av tomat, gurka, sallad, ägg och bulgur + dressing - för annars är det inge kul - om någon undrade) och lurar så smått på om jag borde packa lite mer inför påskferien men hyser nog inga större förhoppningar om att det ska bli gjort idag om vi ska vara helt ärliga mot varandra. 

Anyways. Jag spenderade en stund på gymmet i förmiddags, såklart, och fick gjort ett jävligt bra armpass. Kände mig riktigt stark och det var sjukt nice. Ja, och när jag kom hem åt jag lunch och slöade en stund i soffan innan jag påbörjade dagens andra projekt: hemmagjort jordnötssmör. För att du vet precis vad som är i när du gjort det själv (jordnötter innehåller bra fett vetni, utan tillsatt socker och grejer är det inte dåligt bara man äter det med måtta) och för att det känns märkligt fint att vara lite huslig every now and then. Lite såhär såg det ut förresten: 


A) Ja det var en jävla massa mas att skala alla jordnötter och B) Yes bilden är från snapchat, I'm a delight to follow 

Ja och sen somnade jag i soffan och när jag vaknade pratade jag med Sarah i telefon och duschade och nu är vi här. Sofia out. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen