Progress

Publiserat 2015-03-28 12:01:14 i Träning,

Okej so here we go. Jag skriver ju en hel del om träning och hur jag känner att jag är i bra form och så vidare men det säger väl egentligen inte så mycket när allt ni får se är närbilder på mitt ansikte. Så jag tänkte, efter en liten stunds övervägande eftersom detta faktiskt känns rätt utsatt för mig, att ni skulle få se en lite bättre bild på hur jag ser ut. Ja och det är såhär:


Yes jag klippte ut huvudet är osminkad och har skitigt hår frågor på det?

Eh ja. Så ser jag alltså ut. Pretty much. Inga abs än men jag kommer dit och lätt skeva ben men det är inte så mycket att göra något åt för sådan är jag född (inte heller supersmala ben men de är starka och det väljer jag alla dagar i veckan). Nu vet vi var vi har varandra. Sofia out. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen