Food is the most interesting part of the morning

Publiserat 2015-03-29 09:02:09 i Mat, Morgon,

Gomorrn folkens. Hur har ni det? Jag vaknade nyss och ägnar mig åt den roligaste sysslan varje morgon, nämligen frukost (hade inte pallar gå upp på vardagar om jag inte ätit frukost, helt seriöst). Kollar även på Storage wars, om det var någon som var nyfiken på vad som var på tvn (ja den är alltid på). Det är sjukt grått och tråkigt ute men det snöar i alla fall inte idag så jag är nöjd. Typ. Hur som helst, ska återgå till min mat nu, vi hörs senare. 


Frukost idag: Ugnsrostad müsli från Pauluns med lättmjölk, rågbröd med brie och såklart kaffe (med kanel i, det är gott jag lovar). 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen