Country of the year 2014

Publiserat 2015-03-01 09:56:04 i Randoms,


Great party last night. Kom hem vid...fyra? Något i den stilen. Vaknade av oklar anledning halv nio, men är faktiskt inte vidare bakis så det är helt ok. Tar mig en powernap senare när jag oundvikligen blir dödstrött. 

Ja, hur som helst. DHL vet hur man fixar en fest. Det var kanske lite mycket väntande i början och alla de där siffrorna från 2014 har vi ju redan sett men ellers var det jävligt nice det måste jag säga. Lite såhär såg det ut:


Idiot 1 och 2. Idiot 2 är Tim, honom känner ni, Idiot 1 heter Ole och jag fick hans slips senare på kvällen. 


Olivia och Hadassa, love them 💜


Middagen. Klart godkänd mat det måste jag säga.

Ja och sedan fick jag inte tagit några mer kort eftersom jag var upptagen med att använda alla mina drink-tickets och så vidare. The rest, as they say, is history.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen