Baby just smile back

Publiserat 2015-03-30 17:30:46 i Randoms,

Afternoon folkens. Hur har ni det denna måndag? Jag har det fint, är påväg hem från gymmet efter ett hyfsat bra magpass. Solen skiner och jag inser när jag skriver detta att jag glömde mitt paraply på gymmet...fan också. Jaja, får väl fråga efter det imorgon, för vem fan vill sno ett gult paraply det står DHL på? Gosh alltså, alltid är det något. Hade glömt mitt eget huvud om det inte satt fast. En gång glömde jag liksom min resväska på bussen. Eh. 

Men hur som helst, tillbaka till det jag skulle ha sagt. Vilket i och sig kanske inte var så mycket, men i alla fall. Det har varit en fin måndag, den var ju liksom inte så måndagsaktig eftersom vi/jag bara jobbar till onsdag (och då slutar vi två, woho!) och det är rätt nice. Känner att jag har kontroll på det som måste ha gjort innan ferien också så ja...det är inte illa att vara jag kan man väl säga. Sammanfattningsvis. Och det var det. Sofia out. 


Jessheim busstation. Högintressanta bilder nu för tiden. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen