27 days and counting

Publiserat 2015-03-28 15:38:51 i Träning,

Jo jag vet, det är ett jävla tjöt om Sentrumsløpet, men nu är det 26 dagar kvar och för stolthetens skull måste jag ha ett bra resultat. Så idag tränade jag löpning. Skulle ha gjort det i torsdags men tog ben istället och sket totalt i det igår så nu var jag liksom så illa tvungen. En mil på löpband med 0,5 i lutning tog 61,35 minuter. Målet är under en timme, vilket betyder att jag måste springa cirka två minuter snabbare. Kanske inte låter så mycket men det är ute också och det är fan så mycket jobbigare (det går ju upp och ned och skit). Så ja, det är en del träning kvar skulle jag tro. 

Förstår för övrigt mig inte på folk som faktiskt gillar cardio. Det är så helvetes tråkigt (två kilometer in vill jag sluta out of pure boredom). Efter Sentrumsløpet kommer det då inte springas en mil något mer det är ett som är säkert. Sure jag kommer att ha cardio dagar förstås för det är ändå jävla gött med bra kondition, men det lär inte bli på samma sätt. Styrka är nice som fan, löpning och annat sånt är mer ett nödvändigt ont. Det kan någon annan fokusera på, crazy people som tycker att det är skoj typ.  

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen