Rewriting mode

Publiserat 2015-06-28 11:34:15 i Skrivande,

Sunday's are good writing days. Morgonen (/förmiddagen) innan de flesta har kravlat sig ur sängen, mellan frukost och träning (den enda "aktivitet" jag har planlagt idag) finns ett fönster som är perfekt för kreativitet. Korrekturläser my baby, min bok, och hyser faktiskt någon sorts hopp om min egen talang. Det är inte skit. Det är verkligen inte det. Och det säger jag utan att skämmas. Fuck jantelagen. Detta är jag bra på. Kanske inte tillräckligt bra, det får framtiden utvisa, men bra. Jag har inte skrivit särskilt mycket på ett tag (nej bloggen räknas inte) och hade nästan glömt bort hyr mycket jag älskar det. Om alla människor är födda till att göra en sak så är detta min. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen