No Sunday is complete without a workout

Publiserat 2015-06-28 14:28:26 i Träning,

Okej så jag kan inte lyfta mina armar. Seriöst, det är problematiskt att hålla i telefonen, jag överdrivet inte ens för dramatisk effekt (I do that vet ni). Tränade axlar på gymmet idag (och lite lite bröst, men det var nog 80/20 typ), och helveter alltså det är jobbigt. Vilket nog beror på att det var max en månad sedan jag började träna axlar seriöst och att se således är svagast i Jessheim. Ungefär. Men det går framåt, och jag gillar ju faktiskt känslan när man är helt slut so it's all good. Ser lite lite definition när jag flexar/tar i mig och det, mina vänner, är värt allt slit. Träning är verkligen världens bästa grej, fattar inte att det finns folk som inte tycker det. 

Ja och det var väl egentligen det. Ska hem och äta lunch nu och sen...vette fasen. Borde nog försöka klura ut vad som händer med min tvättmaskin (det var fullt med vatten i botten på den när jag tvättat förut, det kan inte vara bra). Crap. Jaja. Återkommer om jag har något mer spännande att dela med mig av. Sofia out. 


Mina händer var för shaky för ett bättre kort..

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen