Do it for you

Publiserat 2015-06-29 20:25:25 i Randoms,

Idag gjorde jag något som jag har velat göra länge, men kanske egentligen aldrig trott att jag skulle våga. Jag skaffade en tatuering. Do it for you står det på min vänstra underarm. Är så nöjd, det blev så fint och inte gjorde det värst ont heller (tänk er att någon river dig lite med toppen på en nål, typ så kändes det). Har plastfolie runt nu, det ska man tydligen ha i 2-3 dagar, men passade på att ta ett kort förut när jag kom hem och tvättade den. Såhär ser den ut:


Småflinar lite varje gång jag tittare den, är så glad att jag gjorde det här. 

Anledningen till att jag valde just Do it for you är förresten väldig enkel (om någon undrade). Det är ett av mina favoritcitat. Enkelt men ändå fint liksom. Gör saker för din skull och inte för någon annans, i första hand handlar det om dig. Typ. (Och då menar jag inte på ett själviskt sätt utan snarare på ett "ta hand om dig själv" sätt.) Något sådant. Ja. Och det var det jag hade att säga om det.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen