"oh not much"

Publiserat 2015-07-27 19:19:38 i Randoms,

Normalt har jag faktiskt inte särskilt svårt för måndagar (it's all about tisdagar vetni) men den här måndagen darlings. Herregud alltså folkens. Vaknade till där en liten stund mitt på dagen, till största delen tack vare vad som antagligen var ohälsosamma mängder koffein, men det var fanimej inte långa stunden asså. Släpade mig till gymmet såklart (never miss a monday, remember?), men har haft bättre workouts om sanningen skall fram (vilket också berodde på att det var cirka åtta miljarder människor/hela frickin Jessheim där men kanske inte så mycket).
 
Yeah. Satte mig i soffan en lång stund när jag kom hem, men fick till slut duschat och ätit och det är allt som kommer att hända idag. Definitivt. Skal lägga mig tidigt idag, det är ett som är säkert. Ska nog sluta skriva faktiskt, för jag märker att det här inlägget är sjukt icke-informativt. Allt koffein har nog gått ur min kropp. Skulle jag tro. Yup. Sofia out.


Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen