Ooops!

Publiserat 2015-01-04 12:57:47 i OutAndAbout,


Plans are made to be broken it seems. Eh...skulle inte dricka något vin denna helgen, så var det jag sa. Det sket sig kan man väl säga. Nathalie (alias frugan, för alla i kollektivet måste ha en fruga) var här med sin kjæreste, vi spelade norska alias  (var grym på det förresten) och avhandlade allt som hänt sedan vi sågs senast, och ja då får man ju ha sig ett glas eller två. Eller tre. Vin är ju trots allt väldigt trevligt. På helgen och så menar jag förstås man är ju ingen alkis. Hur som haver, det var en väldans trevlig kväll det måste jag säga. Är inte direkt bakis heller så det är också en bonus. Något tränat blir det nog dock inte, men fem gånger på en vecka som inkluderat nyår är ändå inte dåligt. Det är jag nöjd med.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen