Morgonstund and all that

Publiserat 2015-01-31 08:37:13 i Randoms,

Gomorrn folkens. Det är lördag så jag vaknade såklart kvart i åtta (japp, kvart i idag) och äter därför frukost samtidigt som jag skriver detta. Ja och så ser jag på A place in the country, eftersom jag tydligen håller på att bli mina föräldrar (blir jag det så blir jag dock jävligt bra så det är inte fy skam). Det är kanske lite tidigt att vara vaken nu egentligen, it being lördag och allt, men vaknar man av sig själv så är det inte mycket att göra något åt. Får ju utnyttjat dagen ordentligt i alla fall och det är alltid positivt. Att det snöar igen är väl mindre amazing men man kan ju inte få allt.

Hur som helst, ska fokusera på min frukost nu. Vi höres!


Frukost: två rågbröd med ost, Skyr (så gott hur kan du inte gilla det Stina?) och kaffe förstås.

Kommentarer

Posted by: zerny

Published 2015-01-31 09:14:56

Have a nice saturday! :)

Svar: Thanks you too :)
nilsen

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen