I was raised to be charming, not sincere

Publiserat 2015-01-24 18:24:35 i Filmer,

Jag vart lite slö när jag kom hem från gymmet och hade ätit, så jag gå tänkte att jag skulle se på en film. Sagt och gjort, jag satte på Into the Woods med Anna Kendrick, Chris Pine, Johnny Depp, Meryl Streep och Emily Blunt (för att nämna några). Tänkte att jag skulle dela med mig av vad jag tyckte om den, eftersom ni är sååå intresserade av min åsikt och så.

It was weird. Jag var visserligen förberedd  på att det skulle vara en musiköra, vilket jag har hört/läst att alla som sett den tydligen inte varit (trailern är rätt vilseledande, det skall erkännas), men den var ändå rätt skum. Fast...bra? Helt ärligt så är jag faktiskt inte säker. Såg klart den förstås, och den är rätt lång, så det säger väl en hel del antar jag, men ja...kanske måste ni se den själva för jag märker att jag inte förklarar så väldigt bra. 

Vette fasen egentligen. Kan inte alls sätta fingret på vad den riktar sig för målgrupp, eller vilken sorts film den vill vara, kanske är det det som gör mig så förvirrad. Jag gillar ju som ni kanske vet att kategorisera saker (och folk). Hm...tror hur som helst inte att vi kommer längre än såhär. 


Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen