#Legday

Publiserat 2015-02-16 17:29:55 i Måndag, Träning,

God eftermiddag. Vad gör ni då? Jag är påväg hem från gymmet, det var legday idag och resultatet av det är att jag inte pallar promenera hem utan tänker ta bussen tre stationer. Squats vetni, jävligt bra övning men helvete vad trött man blir (och träningsvärken ska vi inte ens tala om). Får lite ont i axlarna av stången dock eftersom jag inte kan hitta någon puff grej att ha runt den (plus att det tydligen anses lite mesigt med puff grej, vilket lett till att jag inte letar så värst energiskt heller), men man kan ju inte få allt. Kan lätt offra mina axlar lite för snygg rumpa.

Hur som helst. Squats aside så är jag faktiskt inte jättebra på att komma på benövningar, det skall erkännas, så det blir mest maskiner. Men det funkar väl det också antar jag. Resultat är trots allt resultat, oavsett hur man kommit dit.

Ja och det var väl egentligen det. Kan väl tillägga att det jag varit en rätt fin måndag. Känns som om den här veckan kommer att bli bättre än den föregående. Och det är ju positivt.


Hallo folkens.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen