Keep calm and carry on

Publiserat 2015-02-27 07:12:36 i Randoms,

Morning losers. Hur är formen denna fredag? Om den är dålig kan ni ju alltid trösta er med att det är just fredag, bara en dag kvar sen kan ni sova ut (förhoppningsvis, om ni inte jobbar helgen, in which case it just sucks to be you). Med mig är det hur som helst...helt ok. Varken dåligt eller amazing liksom.  Dagens silver lining är dock att det är löning (yes, i Norge får vi lön den siste var månad), och eftersom jag jade fem kronor på kontot igår så sitter den rätt bra måste jag säga.

Ja och det var väl egentligen det. Mina storslagna planer för dagen är förutom jobb att träna och handla. Inte fy skam i och för sig. Om det nu bara ville sluta snöa också så kan det nog bli en rätt fin dag.


Trust me, det ser finare ut än vad det var. Kommer nog att bli väldans nice framåt sommaren dock.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen