the food post

Publiserat 2015-12-06 19:54:20 i Husligheter, Mat, Randoms,

Mat är bland det bästa som finns, det tror jag de flesta av oss kan skriva under på. Jag gör det då i vart fall. Ja och därför tänkte jag att vi skulle se på vad jag äter under en dag, för det är ju ni hemskt nyfikna på (?). (Och så kanske ni som tror att jag ständigt är på slanken  till slut inser att det faktiskt är en himla massa ätande). Here we go:


Frukost:
Smoothie på en banan, mango ananas och papaya & 2 ägg + svart kaffe (med kanel i) not pictured. 


Snack före träning några timmar senare:
Goodlife proteinbar hallon lakrits. 
(+PWO Mr Hyde green apple.)


Efter träning:
Whey 80-protein shake (blandat choklad och kaffesmak pga att kaffesmaken faktiskt inte är så god).


Lunch (well sen lunch):
Fullkorns-wrap med ost, 1 avokado, ngra skivor ost, majs och tonfiskröra (1 burk tonfisk + créme fraiche). Åt två stk. 


Middag:
Stek (storfe) med bulgur blandat med mini-champinjoner, soltorkade tomater och chili. 

Plus en apelsin efter middagen och det var min dag i mat. Var inte det spännande? He. I'm sure it was. Nu ska jag äta färdigt min middag innan den kallnar. Sofia out. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen