These are the days champions train

Publiserat 2015-08-31 16:40:04 i Träning,

Måndag eftermiddag. Jag och halva Jessheim är på gymmet. Har Salute med Little Mix i hörlurarna, sitter på en träningscykel eftersom tanken är att börja med cardio. Efter det armar om jag kan slå mig fram till några hantlar. Var halvpeppad på att komma hit idag om jag ska vara ärlig, är trött som fan och kroppen är inte nöjd med helgens kosthållning, men det är de här dagarna som skiljer de dedikerade från hobbygymmare. Det är dessa dagar champions tränar. Och ni vet regeln, missa aldrig en måndag. Jag kommer att tacka mig själv om en timma.  

Ja och nu måste jag fokusera på min cykling innan cardion vinner över mig. Vi hörs darlings. 



Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen