Kortvecka

Publiserat 2015-04-27 07:41:37 i Randoms,

Morning folks. Det är måndag och jag sov sjukt dåligt inatt (kan ha berott på den där powernapen igår eftermiddag/kväll da men nu ska vi inte prata om den). Så ja, bråka inte med mig idag för då kommer jag att bli grinig, det är nog ett gott råd sådär i allra störst välmening. 

Men the silver lining, för det finns såklart en sådan (det gör ju det för det mest, även om man ibland måste leta som en tok för att hitta den) är att det är kort vecka denna veckan eftersom vi är lediga på fredag (första maj vetni). Och då ska jag gymma idag (!). Har inte varit där sedan i onsdags förra veckan och har saknat det såååå. Skall bli awesome. Jupp. Och det var väl det. Borde nog jobba nu. 


Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen