Cause we're worth it

Publiserat 2015-04-26 18:21:39 i Randoms,

Halla folkens. Vad gör ni? Jag chillar i soffan. Vaknade nyss efter en liten (eller kanske inte så liten jag vet inte när jag somnade) powernap och lurar nu på om jag inte måste laga matlådor till veckan. Uff så tråkigt det är da. Men att inte ha mat till lunch är ju också ganska boring så...ivärlds-problem my darlings. Ivärlds-problem. The struggle is real. 

Hur som haver. Har faktiskt varit utanför huset, för er som inte trodde det. Mötte upp Hadassa tidigare och så promenerade vi till McDonalds, åt lunch och promenerade hem. Väldigt trevligt och rätt nice att få rört på våra onda kroppar (Hadassa sprang också igår). Det var hundra år sedan jag åt på McDonalds och det var förvånansvärt gott måste jag säga. Efter allt det springandet var vi lätt värda det. Mums. 


Cause we're worth it. 

Kommentarer

Posted by: ɑ n n i k ɑ

Published 2015-04-26 20:24:46

Mumsigt :D

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen