Stuff's happening

Publiserat 2014-11-26 16:42:24 i Randoms,

Evenin loves. Så sedan igår morse/senast vi hördes har följande grejer hänt (det är inte super super dramatiskt så bli inte för excited nu):

1) Jag ska få fler arbetsuppgifter. Det gillar jag, för som ni vet så trivs jag bäst ungefär en millimeter från totalt kaos. That's my time to shine. Eh ja...en kollega ska byta plats på avdelningen (eller vad fan man ska kalla det) och jag ska få ta över en del (allt? vet ikke) av det hon gör. Sweet.

2 (and this is the big one). Mama's leaving the nest. Ja alltså det är inget som är spikat än, men jag letar efter ett nytt hem. En lägenhet som bara är min dit jag kan ta all min skit från mitt förra hem (aka studentlägenheten i Lund). Ska se på en imorgon faktiskt, och har mot mitt eget bättre vetande ganska så höga förhoppningar (det är aldrig bra, så mycket kan gå åt pipan med sånt här, men jag antar att det är som det är med det). Den ligger i Jessheim da, där typ alla på jobbet bor, eftersom jag insett att det är både omöjligt ch ekonomiskt korkat att hyra själv i Oslo, och det är nog det jag tänker säga om saken for now. Återkommer när jag sett den och vet hur det blir osv.

Ja och det var nyheterna det. Är för tillfället på mitt andra hem gymmet och tror faktiskt att det är nog ned uppvärmning nu så det är dags för mig att avrunda. Vi höres loves.



Jupp, såhär vit är jag. I princip.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen