Söndag 30/11

Publiserat 2014-11-30 13:42:42 i Familjen annorlunda, OutAndAbout,

Söndag första advent. Jag tände ett vanligt ljus i brist på adventsljusstake, vinterstudion står på köket och miffo ett och två (aka Joel och Andreas) sitter här och ser mycket piggare ut än vad undertecknad känner sig. Gårdagen var väldans bra, vi åt indiskt, lekte lekar (vi är så himla coola jag vet) och så gick vi ut när klockan var...halv ett? Lätt värt bakfyllan. 100%.

Har varit och lämnat Sofie och cirka åtta tusen väskor på bussen, det var väldans sorgligt (shit vad jag kommer att sakna henne alltså), men sånt är livet. Vi har haft det så väldigt väldigt bra och man ska ju sluta när man är på topp säger de, så ja...familjen Kongo (don't ask) går vidare till en ny fas, och det blir fint det med. Ja och här är det nog läge avrunda innan jag blir alldeles för sentimental.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen