Mama's not leaving yet

Publiserat 2014-11-27 17:13:10 i Randoms,

So no, dit ska vi inte flytta. Lite för tveksamt "kök", geografisk position och enligt sällskap halvdant dragen el samt det faktum att jag hade varit tvungen att köpa både kylskåp och tvättmaskin avgjorde den saken. Det var inte där jag ska bo. Lite surt det får väl medges, men jag bor ju faktiskt väldigt bra och kan därmed vara kräsen, so it's all good. You win some you lose some vet ni. Och egentligen kan man väl knappast räkna med att träffa rätt på första försöket (hade varit flott da men man kan inte få allt). Så ja, det är så det ligger till med "Sofia skall flytta hemifrån" projektet. Och det är väl ungefär det jag har att säga om den saken, eftersom dagen i övrigt varit ungefär som mina dagar brukar vara. Vi höres imorgon loves (freeedag!).

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen