23-11-14

Publiserat 2014-11-23 15:43:57 i Randoms,

God eftermiddag folkens. Produktiv dag idag. Och det menar jag faktiskt. Största projektet som ägt rum var att frosta av frysen, vilket innebar att jag och Sofie tog ut alla grejer (ur kylskåpet med, eftersom det kind of är kopplat till samma kontakt som frysen) och först hackade loss en massa is/snö, sedan torkade halva köksgolvet eftersom det var is/snö överallt och sedan väntade. (Joel hjälpte till med isen lite också, han ska väl ha cred för det antar jag.) Ja och när hela skiten var färdig så tvättade vi kylskåpet inuti också, eftersom det ändå var tomt liksom, och så skulle ju all jävla mat in i det igen. Herrejösses det var mycket på en söndag asså. 

Projekt två var bakning av morotskaka till familjen. Det var inte fullt så jobbigt. Tog lite tid och resulterade i än mer röra i köket än det redan var (projekt två pågick liksom parallellt med projekt ett för en stund), men särskilt svårt var det inte. Och tydligen blev det bra också så det är ju nice (jag kanske "smakade" lite för mycket på frostingen så nu får det verkligen räcka med ätande för min del). Jupp, och det var min söndag det.


Hej. Vi kan väl låtsas att detta är en superfräsh look?

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen