06.48: 25-11-2014

Publiserat 2014-11-25 06:48:59 i Randoms,

Mornings. Tisdag da. Inte min favorit. Sovit sjukt dåligt har jag gjort också, vaknade vid tre och var tvungen att gå upp och pissa och sen kan ni ju gissa hur lätt det var att somna om. Inte lätt alls faktiskt. Så det har blivit kanske...fyra, fyra och en halv (?) tunnas sammanhängande sömn inatt. Det är lite lite även för folk med en lätt extrem koffeinmängd i blodet (tror möjligen att jag överdrev lite igår dock, till och med för att vara jag). Men men, måste ändå säga att jag känner mig på helt okej humör. Skall träna med Sofie i eftermiddag så det är ju något att se fram emot. Ja för man ska ju tänka positivt säger de.


Hej.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen