Mission failed

Publiserat 2014-12-30 17:39:07 i Randoms,


Så jag skulle ha något nytt att ha på mig till nyår, för det är ju trots allt nyår och bara en gång om året och så vidare (alla anledningar man kan komma på till att köpa nya kläder). Det gick sådär kan man väl säga. Eller så kan man säga att det inte gick alls. Först var jag på Oslo city (köpcentrum precis vid Jernbanetorget), men där var det så mycket folk att jag typ fick panik, so that was a bust. Palla trängas liksom, särskilt när det är rea och folk verkar ha lämnat vanligt hyfs hemma (vad skulle er mamma ha sagt?). Nej det går inte an. Jag är inte född med tillräckligt mycket tålamod.

Så jag vandrade vidare och hittade några affärer där det inte var fullt så knökat (som vi säger i trollis), men inte hjälpte det. Temat för eftermiddagens försök till shopping var ungefär: du är för snål och har för stora bröst. Ungefär. Plus att jag faktiskt inte var helt säker på vad jag ville ha från början. Halvdan kombo som slutade med att jag gav upp och gick till gymmet istället. Vilket är var jag är nu, och eftersom jag nog anser mig klar med uppvärmning så får jsg avrunda här. Vi höres imorgon!

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen