Jovars

Publiserat 2014-12-29 17:48:18 i Familjen annorlunda, Jobb,

God eftermiddag folkens (eller är det kväll?). Vi är tillbaka i verkligheten, vilket betyder att klockan ringde 05.22 i morses, att jag överkonsumerat koffein och att jag skriver detta på vägen hem från gymmet (idag var det fan tungt asså). Det har varit en helt fin dag, det måste jag ändå säga (frånsett det där med 05.22 då men det kommer jag ju liksom inte ifrån). Tycker trots allt inte att det är så illa att jobba, nu när jag fått sova ut lite. Har ju nice arbetskamrater och så menar jag, och tillräckligt mycket att göra för att dagen ska gå rätt så fort. So it's all good.

Vad mer..? Sofia JR flyttade ut idag, det är lite sorgligt, men hon ska till Australien och det är säkert väldans skoj så jag är ändå glad för hennes skull (lycka till lillan!). Annars är det väldigt lugnt måste jag säga, kollektivet är typ halvfullt eftersom folk fortfarande är på julferie så det är lite skumt (det "ska" ju vara tio personer där menar jag), men det är ju bara ett tag så det går helt fint. Ja och det var väl det egentligen. Vi höres darlings.


Det är vargavinter i Norge, aka helt sjukt kallt, men ack så fint ändå.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen