12-12-2014

Publiserat 2014-12-12 15:40:08 i Randoms,

Afternoon folkens. Hur har ni det? Jag har det fint, väntar på tåget till Oslo 15.43 (slutade tidigare men eftersom jag är en idiot så missade jag 15.03 med typ en minut eftersom jag trodde det gick 15.06). Känns grymt skönt att det är fredag måste jag säga, det har varit en märklig arbetsvecka. Har inga direkta planer för helgen än så länge, möjligen ska jag och Sofia JR julhandla lite men sen antar att vi får se. Idag ska jag köpa gymkort på Fresh tänkte jag, ett strategiskt move då det finns både i Oslo och på Jessheim (ha det projektet är fortfarande on-going, återkommer när jag har något av intresse att säga om saken), och träna och det är ungefär det skulle jag tro. Ja och nu kommer mitt tåg så nu ska jag småsova lite. Vi höres.


Julgran DHL style.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen