Så länge det finns liv finns det ju hopp

Publiserat 2013-05-30 20:17:37 i Frankrike/Disney, Randoms,

Så idag har det alltså, i vanlig fransk ordning, varit skitväder. Typ. Molnigt och eländigt och från och till klassiskt svensk spöregn. Lite uppehåll var det förstås när jag och Mr. S gick in till Val d'Europe, men det var tamejtusan inte länge alltså. När vi skulle hem spöregnade det så då fick det bli buss (egentligen är det löjligt kort att åka buss men har man busskort så har man ju - och så hade jag inget paraply med mig). Sedan var det ett par timmar där när det då verkligen inte var roligt, tror till och med att det åskade en liten sväng. Ce n'est pas normal, som fransmännen säger hela tiden (som om det gör det roligare liksom).
 
Men så skulle jag och Linn gå en sväng till Val d'Europe vi med, nu på eftermiddagen. Eftersom vi behövde lite grejer på världen bästa affär Auchan (vi behöver väldigt ofta grejer där). Och när vi skulle gå hem möttes vi minsann av den här synen när vi gick runt Lac de Val d'Europe. Sol!
 
 
Jaja så det är mobilbilder och kvalitén är därmed halvdan, but I'm trying here so give me this one okay?
 
Så länge det finns liv så finns det hopp liksom. Och förr eller senare måste det ju sluta regna. Eller? Jo det måste det faktiskt, såhär kan det inte hålla på. Då blir det väl förstås asvarmt och så ska jag klaga på det istället, men det är ett senare problem. For now är det nog om det inte regnar när jag vaknar imorgon. Okej vädret? Bra, då säger vi så. And with that, I am done talking about the weather. In fact I am done talking, period. Vi hörs senare my loves, eller imorgon eller så. Ha det bra tills dess.
 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen