För nu är det vår. Så det så.

Publiserat 2013-03-27 14:40:21 i Kläder, Randoms,

Goddag my loves. Jag har gjort alla mina ärenden, och nu sitter jag hemma vid köksbordet och dricker kaffe. Kunde konstatera, tidigare när jag promenerade till och från stan, att det faktiskt är vår ute idag. På riktigt. Inte bara sådär "våga-vägra-vinter-!", utan vår på riktigt. Typ varmt. Och soligt. Och ingen iskall vind som lade sordin på det hela stötte jag på heller. Sjukt awesome. Nu kanske det äntligen är vår, på riktigt? (Förra gången jag trodde det var det ju verkligen inte så, visade det sig.) Well a girl can hope at least.

Ja och för att det  var så fint ute idag så invigde jag min nya vårjacka, som jag fick av min älskade far för ett tag sedan. Precis lagom varm och liksom fin men ändå casual. I love it. Såhär såg jag ut:

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen