New stuff

Publiserat 2013-06-12 23:17:13 i Kläder, Randoms,

Gokväll my loves. Vad gör ni? Jag dricker vin i min käcka pyjamas med hjärtan på. Det är ganska trivsamt faktiskt. (Man kan göra mycket grejer i sin käcka pyjamas med hjärtan på, förut pratade jag i telefon i korridoren - det är mycket bättre mottagning där - och fick lite skumma blickar). Men det var inte det vi skulle prata om...kanske mest för att det inte händer så mycket mer hemma hos mig at the moment men också för att...ja för att det inte var det vi skulle prata om helt enkelt.
 
Vad vi skulle prata om var att idag var jag och Linn i Paris. Det var förstås lika fint som alltid (eller ja, det regnade förstås, men Paris är ändå alltid Paris). Jag köpte lite grejer, eftersom jag fortfarande har himla ont om kläder då jag tydligen inte hade med mig särskilt mycket alls, och det var det jag tänkte dela med mig av. Vad jag köpte alltså. Bara för att det kunde vara roligt. Eller för att jag inte har så mycket att göra just nu. Eller något i den stilen. Hur som helst. Here we go:
 
Allt är från HM (ja man är ju svenne va). Byxorna är finare live och väldans bekväma (plus att de inte sitter tight vilket är bra när man känner sig lite sådär halvfräsch efter jobbet). Är himla nöjd med att kunna introducera ännu lite mer färg i min annars rätt färglösa garderob.
 
 
Ja och så köpte jag dessa käcka örhängen också. Man får ju liksom inte ha smycken på jobbet, mer än i öronen, så man får göra det så roligt man kan. 6,95 euro (har jag för mig) för alla sex paren tyckte jag faktiskt var ett lagom pris. (Köpte också en sådan där donutgrej - den allra minsta versionen - och hårnålar till håret, för att nu har jag lite längre hår och kan använda sånt and isn't that fun, men dem har jag inga kort på.)
 
Det var det. Sjukt bra att vi äter så billigt på Imagination så att man kan shoppa lite när man är ledig. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen