"Jour off"

Publiserat 2013-06-29 12:53:00 i Frankrike/Disney, Min dag, Morgon, Randoms,

God dag my loves. Eller god morgon, om vi ska relatera till mig. Jag gick upp för 42 minuter sedan (ja exakt, jag ställde en klocka för att vara säker och tur var det skulle det visa sig). Är, som ni redan vet, ledig idag, och kunde därför sova precis hur länge jag ville. Sjukt skönt måste jag säga. (De säger ju att man egentligen inte kan "sova ikapp", men kroppen försöker då i alla fall det är ett som är säkert.)
 
Ja och just nu håller jag på att göra mig i ordning. Ska gå en sväng till Centre Commercial och kolla in rean tänkte jag (har ju fått lön och grejer hehe, och när det är så sjukt mycket rea som det är nu får man faktiskt passa på vet ni - nej det är inte en dålig ursäkt). Hela Val d'Europe (minst) är väl där antar jag, men jag har ju ingen tid att passa så det ska nog gå bra. Hoppas jag. Är det för mycket folk är det väl bara att gå hem igen, å andra sidan. Bor ju typ 15 minuters promenad bort liksom. Easy enough.

Det är väl ungefär mina planer för den lediga dagen. For now. Får väl se om det dyker upp något mer, men det kan vi i så fall ta då. Nu ska jag fortsätta att göra mig i ordning (har liksom inte kommit så långt med det). Här får ni en gammal bild (tagen alldeles efter att jag kom hit, jösses vad det känns längesedan - på ett bra sätt) från Centre Commercial så länge (det är skitfint). Hörs.

 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen