Fredag/Friday/Vendredi/Venerdì/Viernes

Publiserat 2013-07-09 07:45:14 i Frankrike/Disney, Fredag, Randoms,

God morgon mina kära. Hur mås det idag då? Tisdag idag, vilket betyder fredag i min värld (väldigt mycket roligare än tisdag, don't you think?). Känns fint. Lider inte direkt av att jobba, faktum är att jag tycker om det ganska mycket (det där med den långa arbetslösheten fick en ju liksom att uppskatta arbete, om man säger så), men det är ju skönt att slippa gå upp på morgonen och det är klart det finns andra grejer än arbete jag vill ägna mig åt. So it's all good så att säga.
 
Idag har vi, i vanlig ordning, formation 9-11 och sedan jobbar jag 12-16.50. Hoppas verkligen att Hati's är öppet idag för honestly vad rörigt det var igår (hur har alla andra fått information om vart de skulle? inte en aning). Borde vara det tycker jag, eftersom jag hittade en teamleader där igår och hon hade ju inte direkt varit på restaurangen om de fortfarande borde vara...ja utrymd liksom (bageriet var ju där också för den delen, och då känns det ju liksom som om det borde vara safe). Så fingers crossed for that.
 
Vidare har jag nog inte så mycket mer att tillföra. Vi hörs senare babes. Här får ni en bild på mig och morgonkaffet (det första, andra kommer på Baloo).
 
 
Hej hej.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen