Like butterflies around a flame, Till ashes, ashes, we fade away

Publiserat 2013-01-15 09:48:05 i Randoms, Tisdag,

Goddag darlings. Nu har jag druckit min andra omgång morgonkaffe, ätit en frukt lyssnat lite på musik eftersom jag är ensam på mitt kontor just nu (annars är det ju inte direkt passande menar jag) och i allra största allmänhet vaknat till lite, så nu kan jag nog stava tillräckligt för att skriva ett helt inlägg. Eh, nej men skämt å sido så var jag faktiskt mycket tröttare i morses än var igår. Känner mig lite lurad där faktiskt, skall inte måndag vara den värsta dagen ändå? I really thought so (det är ju det man ränkar med liksom, att när man har klarat av måndagen så är det värsta gjort). Men skit samma, we're powering through.
 
I skrivande stund är jag precis i tagen att börja ringa dagens samtal. Skall bara vänta lite till, så att jag är säker på att jag inte väcker någon (som sagt, inte trevligt) och sedan är det jobb som gäller. Och fokus. Och det är också allt jag har planerat för dagen, att fokusera på arbetet. Inget gym idag, har rätt mycket träningsvärk (which I like though, men det behöver vi inte diskutera igen) och mina träningskläder är blöta eftersom jag tvättade dem igår (jo men jag har bara en sport-bh förstår ni)...fast det där sista är väl en rätt kass ursäkt förstås, men det är ju också så att det är bra med lite vilodagar. Säger de. I don't quite like (känns mest som om jag lagar mig faktiskt) it but whatever.
 
Ja och det var det. Ungefär så står det till hos mig. Nu ska jag lyssna på en låt till och sedan skall jag ringa mitt första samtal denna tisdag. Hoppas att ni både har och får en fortsatt bra dag. Over and out.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen