"I myself am made entirely of flaws, stitched together with good intentions." - Augusten Burroughs, Magical Thinking

Publiserat 2013-01-12 17:58:30 i Lördag, Randoms, Träning,

Gokväll lördag. Vad gör ni my loves? Något roligt? Jag kollar på gamla avsnitt av "The Big Bang Theory" (vilket faktiskt är ganska skoj - man kan ju inte undgå att känna igen sig i...ja allihop egentligen) och snokar runt på internet. På ett ungefär. Om en stund skall vi väl äta, och det är allt som händer i det nilsenska hushållet idag. Kunde ju ha varit mer äventyrligt, men jag är rätt okej med det ändå. Hade hyfsat tråkigt ett tag i förmiddags, men det gick över när jag vann över pappa i Wordfeud (jag är grymt bra på Wordfeud om jag får säga det själv) och framför allt när jag sedan åkte till gymmet.

Ja och speaking of gymmet. Där var det faktiskt alldeles lagom mycket folk idag, till min stora förtjusning. Helt tomt vill man ju inte att det skall vara liksom, det blir man verkligen inte peppad av heller, men i torsdags var det knökfullt och det irriterade mig en väldans massa. Så ja, jag var alltså himla nöjd när jag kom dit idag och det var sådär mellanmycket besökare. Fabulöst skulle man kunna säga. Och därför blev det en rätt lång workout, något jag är väldans glad över. Alltid så grymt skönt att ha tränat ordentligt, skall verkligen jobba på att gå dit så ofta som möjligt i fortsättningen också för gosh vad bra det känns. Shape of my life, here I come.

Japp, och det var det jag hade att säga. Nu skall jag återgå till mitt och ni får återgå till ert och så hörs vi senare eller imorgon eller något i den stilen. Här får ni en Instagram-bild från gymbesöket.

 
 
 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen