Be warned, I'm in a mood.

Publiserat 2013-02-28 08:23:42 i Klagomuren, Morgon, Randoms,

God morgon darlings. Hur mår ni? Förhoppningsvis bra. Personligen är jag på ganska dåligt humör, om sanningen skall fram. Att behöva vara trevlig mot folk känns som en extra stor utmaning den här torsdagen, men är tvyärr en nödvändighet eftersom jag har lite möten och annat bös som måste klaras av (not so excited). Faktiskt så är jag rätt bra på att vara trevlig mot främlingar fastän jag är på dåligt humör, men det betyder å andra sidan inte att jag måste tycka att det är roligt. Vilket jag inte heller gör. Tycker att det är roligt alltså.
 
Japp, lite så står det alltså till för tillfället. Naturligtvis är det fortfarande det där jobb-beskedet som spökar, jag börjar bli mer än en aning otålig (snälla kan ni ringa idag, because I'm losing it a bit), men det är diverse andra småsaker som jag inte riktigt kan identifiera också. Not that there is anything to do about any of this. Det är, i vanlig ordning, bara att power through och göra det bästa man kan av situationen. You have been warned though, I'm in a mood. Så om något går fel idag så...ja låt oss nöja oss med att säga att jag inte skulle vilja vara i min egen direkta närhet. Eh...
 
Känns som om det nog är bättre om vi hörs senare.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen