Ask me no questions and I'll tell you no lies

Publiserat 2013-02-27 11:40:09 i Min dag, Randoms,

Goddag my darlings. Hur mår ni denna onsdag? (Tvekade för övrigt ett ögonblick efter att jag skrivit onsdag och var tvungen att kolla så att det verkligen stämde - now I really am going crazy). Jag mår bra. Eller ja, jag är nervös, vilket vi inte skulle prata om men naturligtvis kommer att prata om ändå, but I'm hanging in there. Och med lite, ish (kan bli mycket framåt dagen), möda så får jag saker gjorda också. Det är inte med någon väldig entusiasm, I'm not gonna lie, men det blir gjort och för idag får vi nog se det som ett framsteg. Typ. Något i den stilen. We're pushing through, så att säga.
 
Annars har jag väl inte sådär sjukt mycket att säga, egentligen. Skall till gymmet efter praktiken, om inget oväntat inträffar, och kommer med största sannolikhet att spendera dagen med att glo på telefonen i hopp om att den skall ringa lika mycket som jag gör något annat. Och det väl det. Sammanfattningsvis. Är lite sur på vädret också, det skulle ju bli fint idag med, men det är ju inte så mycket att göra något åt å andra sidan. Så det behöver vi inte prata om. Istället får ni en bild från igår och så säger vi helt enkelt att vi hörs senare. Ha en bra onsdag.
 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen