Lördag

Publiserat 2012-09-29 11:33:56 i Randoms,

Goddag my loves. Lördag idag, pch det är förstås himla fint. Denna veckan har ju yours truly haft lite grejer för sig (låt oss inte gå in på dem igen dock, det blir så tjatigt) så det känns verkligen att det är helg. And that's a fabulous thing, för man vill ju kunna uppskatta veckoslutet på riktigt. Annars räknas det liksom inte. Men denna lördag känns det alltså som lördag, and that's good. Det enda man saknar är väl fint väder, det är rätt eländigt sådant här i Trollhättan faktiskt. Men det är ju förstås september, och detta är Sverige, så sådär sjukt förvånad är jag inte.
 
Hur som helst. Just nu håller jag på att göra mig i ordning så smått eftersom jag och Sarah skall en sväng till Etagé. Mycket trevligt. Annars har jag inte så många planer för dagen, åtminstone inte för tillfället. Men man vet ju aldrig, det skulle kunna dyka upp något. Eller så gör det inte det, I'm fine either way. Och med den tanken tror jag att jag tänker avrunda. Återkommer senare darlings. Ha en fin lördag så länge. Är godis, köp något ni inte behövde men hemskt gärna ville ha, drick lite vin till lunch om det är vad ni känner för. Lite tips sådär.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen