Wish upon a star

Publiserat 2012-11-29 19:09:29 i



Gokväll my loves. Vad gör ni? Något trevligt hoppas jag (snöar det hos er eller?). Jag slökollar på tv och...ja skriver detta till er. Och så ska jag väl ta mig något att äta snart, och se på"Revenge" klockan 21 (trean om någon undrade), men det är ungefär så spännande som det blir. Not very med andra ord. Vilket har varit temat denna torsdag, för den delen. Har varit på ICA med mamma, sätt upp julljusstakar (också med mamma) och ute och gått i snön med pappa, and that's it. I told you it wasn't much. Det enda utöver det vanliga var att kaffebryggaren pajade i morses, vilket betydde att det inte blev något morgonkaffe (yours truly gick runt ICA och kände sig helt nedbeamad som ett resultat). Åtminstone inte förrän vi köpt en ny. Kaffebryggare alltså. Eh ja, som ni ser så överdrev jag inte när jag sa att det varit händelselöst.

Yeah. Imorgon blir det dock Skåne, närmare bestämt Lund, och det är jag förstås väldans excited about. Till söndag stannar jag där (ska bo hos fröken Michaela) och jag är helt övertygad om att det kommer att bli en fabulös helg. Såklart. Men det kan vi prata om imorgon eller något i den stilen. Nu ska jag nog ta tag i det där med mat (ja det tar mig lite väl lång tid att skriva blogginlägg på telefonen). Så ja, ni får ha det bra så länge. Because I will.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen