Uppsatsinlämningsveckan

Publiserat 2012-05-21 08:42:53 i Skola,

God morgon darlings. How's life? Är ni vakna än eller? Måste säga att det faktiskt är rätt tidigt. Men det är så det är (erkänner hon motvilligt), för denna veckan är sista veckan innan uppsatsen skall lämnas in. Mhm. Det är dags för slutspurten. Eller ja, vi har ju en vecka med opponeringar också, men let's face it hur mycket jobb är det egentligen? Inte vidare mycker om, om sanningen skall fram. Så detta är sista veckan med hårt jobb. Känns bra, eftersom det skall bli grymt fint att bli klar, och lite nervigt eftersom vi skall lämna in något som vi jobbat som tokar med rätt länge nu.

Ja så det är alltså den övergripande planen för denna veckan. Jobba som tokar med uppsatsen för att den skall bli helt vattentät och vi skall få ett solklart VG. Bra plan. Den börjar idag, med möte med Andreas klockan tio för att rätta till den sista statistiken (som ni kanske minns så blev det ju lite tokigt med den), och sedan skall vi rätta till resten och ännu en gång skicka uppsatsen till handledare två. Jupp, and that's that. Tror att jag skall sluta skriva nu, för det börjar kännas som om jag upprepar mig här (och jag förstår att ni nog är trötta på att läsa om uppsatsen vid det här laget). Så vi hörs väl senare I guess. Ni får ha en bra måndag tills dess.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen