Sista dagen i skolan

Publiserat 2012-05-30 06:21:04 i Morgon,

God morgon darlings. Pigga eller? I am most certainly not. Det är inte klokt vad tidigt det är alltså, men gosh vad fint det känns att det är sista dagen i skolan idag. Sistsa dagen, fatta ni? Ever. Sista gången jag sitter i en sal på Eden och häckar. Gosh. Inte utan att det känns lite...storslaget? scary? fun? great? something like that I think. Inte för att jag känner någon av de känslorna just nu, det är jag lite för trött för, but still.

Opponering halv nio idag, sedan är det bara att sitta på en stol och se levande/vaken ut resten av dagen. Vilket visserligen kan vara en tillräckligt stor utmaning, men i alla fall. Tanken på att examensdagen är imorgon skall nog kunna hålla mig vaken. Tror jag. Eller kanske hoppas. Hur som helst så är det inte mycket som måste göras denna onsdag. Vi (being jag och Fredrik) skall väl ta tag i publicerandet (ja för sådant måste man ju tydligen göra) av uppsatseländet också, men det skall inte vara så svårt. Finger's crossed att det inte är så svårt.

Ja och det var nog allt jag hade att säga denna morgon tror jag. Skall återgå till att göra mig i ordning nu tror jag, för som jag har sagt förut, det är viktigt att inte skrämma folk. Eh ja. Här får ni ett kort att titta på så länge.

    

Från 2/6 förra året. Jag var med några klasskamrater och deras kompisar på Lomma strand och det var soligt och väldans trevligt.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen