Friday

Publiserat 2012-03-30 08:08:55 i Morgon,

God morgon darlings. Fredag idag, det känns inte helt fel. Solen skiner utanför fönstret också, så det är ju trevligt det med. Håller tummarna för att den skall stanna hela dagen, det är ju trots allt morgon fortfarande så man kan aldrig så noga veta (detta är ju Sverige liksom, vädret kan bjuda på lite vad som helst). Jag ser moln också, unfortunately. Men hur som helst, inte som att man kan göra något åt det hur det än blir, so let's move on shall we.

Handledningsmöte står på schemat idag. Resultaten av pilotstudien skall diskuteras, och så skall vi väl komma fram till vad vi skall ändra inför det riktiga experimentet. Det blir väl några grejer kan jag gissa (exempelvis har jag för mig att vi sade att vi skulle korta av hela processen - 30 minuter är lite för länge att sitta framför en dataskärm och trycka på en knappp). Sedan bör vi väl bestämma när said riktiga experiment skall äga rum, men det är nog å andra sidan mest min och Fredriks business (det är ju vi som skall göra det liksom). Och det är väl det tror jag, om inte vår handledare vill snacka om något anant.

Efter handledningen skall jag gå till gymmet är det tänkt, så det skall jag väl göra ocks. Beach 2012 (som jag eventuellt kommer att vägra precis som alla andra beach moment tidigare but still) närmar sig med oroväckande steg. Och för den delen så vill jag ju kunna äta påskgodis med gott samvete. Japp, så därför får det rännas på gymmet. Plus att det är alla planer jag har för denna fredag efter handledningen, och något skall man ju ägna sin tid åt. And with that, I think we're done.

PS. Vad mörkt det ser ut utanför mitt fönster helt plötsligt. Tusan.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen