The gifts

Publiserat 2012-06-07 12:38:36 i Stuff,

Häromdagen hade vi alltså släktfika för att fira att jag tagit examen. Det var väldans trevligt (såklart - det är det alltid), vi åt smörgåstårta och vanlig tårta och drack vin och kaffe (not at the same time) och hade det sjukt mysigt. Undertecknad glömde dock att ta ett enda kort, fastän jag hade tagit fram kameran och allt, så därför har jag bara två foton att bjuda på (tagna idag), och de är på mina presenter. Here they are:



Blommor! Båda blombuketterna och krukan tillhör yours truly. Det gör också saften, den superfina (don't you agree?) blommiga kannan och glasen.



Närmare titt på hur glasen ser hur. Jag fick fyra allt som allt, så nu kan jag minsann dricka vin like a lady.

Fick också pengar av mormor och morfar och en väldans fin ring som dock var lite stor och som jag därför måste byta till en mindre (fast likadan) av min syster (tusen tack!). Och så ska jag få en tv av mina föräldrar när jag flyttar hemifrån! Så himla fint var det, över lag liksom. Much much love till alla mina släktingar!

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen