Det kallas tvivel, det där som stör.

Publiserat 2012-06-27 15:20:03 i Randoms,

                              
 
Goddag darlings. Jag är alltså här fortfarande (om ni trodde något annat alltså), men har som tidigare nämnt inte det mest happening av liv för tillfället och har därför valt att inte skriva något. Har man inget kul att säga kan man lika gärna hålla tyst liksom, lite så tänker jag. Men nu tänkte jag hur som helst titta in och säga hej, det knallar och går i min värld, hur går det i er? Bra hoppas jag, håller tummarna för att ni har något mer att göra än yours truly.
 
Häromdagen (aka måndag) flyttade jag från Skåne. Nycklarna är nu inlämnade och alla lådor står på diverse ställen i mina föräldrars hus. Känns lite skumt, att jag aldrig skall komma tillbaka till det livet igen, men nog bra ändå. Åtminstone kommer det att bli bra, det är jag rätt säker på och det är väl ändå huvudsaken. Eller ja, något i den stilen i alla fall. Om ni undrade hur det såg ut när vi åkte till Lund så var det ungefär såhär:
 
                                 
Klassisk svenskt sommarväder skulle man väl kunna säga.
 
Ja och med det tror jag nog att jag har sagt det jag hade att säga. Det händer lite annat i mitt liv också (inget sjukt spännande dock, så få inte idéer nu), men det kan vi prata om en annan dag. Så fort det blir lite mer fart på mitt liv så ska jag börja blogga normalt igen, I promise. Tills dess återkommer jag lite sporadiskt för att berätta att jag fortfarande är här och att allt är hyfsat under kontroll. Typ. Hur som helst så hoppas jag att ni får en fortsatt bra onsdag. 
 
 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen