En tisdag

Publiserat 2012-07-31 15:45:04 i TV, Träning,

  
 
God eftermiddag my darlings. Hur är livet hos er då? (Kom igen, berätta för tant Sofia nu.) Hos mig är det ganska fint faktiskt. Vilket är en aning förvånande eftersom dagen, om vi nu skall vara ärliga, började mer än lovligt segt. Men när mamma åkte till jobbet åkte jag och Stina till gymmet, och därifrån blev tillvaron plötsligt mycke trevligare. Tycker honestly om att gå och träna nu för tiden (jag menar jag gör det inte bara för att inte bli en tjockis - vilket jag har gjort i perioder), det är så grymt skönt att komma ut ur huset och få röra på sig lite. Vet inte riktigt vad jag skall ta mig till när mitt månadskort på Plus går ut på torsdag, men jag antar att det löser sig.
 
Anyways, moving on. I skrivande stund har jag hunnit duscha och äta middag och kollar nu på fotboll (Sverige - Kanada) och dricker kaffe. Rätt behagligt som sagt. Hoppas att ni har det fint ni med, och om ni inte kommer på något att göra så är mitt tips, precis som tidigare, att kolla på OS. Alltid kul, och om man tittar tillräckligt mycket på en sport (vilken sport som helst) så blir man insatt, vilket gör det hela ännu lite festligare. Och med det tror jag att jag skall fokusera på fotbollen. Hörs senare eller imorgon!
 
PS! Sverige gjorde precis mål, hurra!

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen