Dagens OS-tips

Publiserat 2012-07-31 11:14:31 i Randoms,

Goddag darling. Vad gör ni? Jag hänger på ams.se. Som vanligt. Det börjar bli väldigt gammalt men låt oss inte klaga för när jag väl får ett jobb så antar jag att det kommer att vara värt det. Låt oss istället prata om...jag vet inte vad egentligen. OS kanske? Ja låt oss prata om OS lite. Det går ju sådär för Sverige förstås, i vanlig ordning, men det är det väl ingen som är förvånad över å andra sidan. 
 
And besides, det finns ju så mycket annat att kolla på. Mina tips för dagen (ja nu skall jag komma med sådana, vare sig jag är "berättigad" att göra det eller inte) är:
15.30: Fotboll (d) Kanada - Sverige
15.30: Handboll (h) Storbrittanien - Sverige
16.00: Synkroniserat simhopp 10 m. (d)
17.30: Gymnastik, lag (d)
20.30: Simning (h & d) 
 
Simhopp och gymnastik är tips bara för att jag tycker att det är roligt (aka inga svenskar av intresse), de andra tycker jag att ni skall kolla på för att det är skoj och för att Sverige är med. Sedan finns det förstås lite annat Sverige tävlar i idag också, så som skytte (10-16.15) och ridsport, där de tydligen hade en bra medaljchans (11.30-17.00). Och så lite mer simning (11.13.10). And so on, men jag pallar inte att räkna upp allt.
 
Vill ni veta mer får ni köpa denna eminenta tidning:
 
 
Ja och med det tror jag att vi är klara med OS-studien for now. Jag återkommer om jag känner att det är något mer ni behöver veta, om OS eller om något annat. Nu skall jag snoka runt lite på Academic Work.
 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen