If your dreams don't scare you they're not big enough.

Publiserat 2012-01-31 10:41:44 i Morgon,

God morgon. Sitter här med mitt kaffe, rullgardinen neddragen fastän det är sol eftersom jag inte kan se dataskärmen annars och ett sjukt gammalt avsnitt av "Biggest loser" på tv (så mycket skit på tv den här tiden på dygnet). Har gott om tid, eftersom jag vaknade nästan fyrtio minuter innan jag "behövt", vilket känns himla fint. Så kan man göra sig i ordning i lung och ro liksom, kanske ringa mamma. Ni vet, sånt där som man vill göra när om morgonarna.

Japp. Föreläsning idag också. På Pangea - Geocentrum. Gillar verkligen inte att gå till Geocentrum. För det första är det långt bort, för det andra är det...ja Geocentrum. Känns inte som om beteendevetare passar där riktigt. Fast det är ju inte som om man kan göra något åt det förstås, så det är väl bara att knalla dit och se glad ut. Själva lektionerna tenderar ju trots allt att vara ganska trevliga. And with that I will leave you, eftersom det inte känns som om det är någon idé att sitta och skriva en massa skit bara för att.

Och medans jag styr vidare med mitt liv kan ni tänka lite på detta:

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen