Det kommer fixa sig till slut

Publiserat 2012-01-31 17:29:26 i Randoms,



Gokväll darlings. Trött. Så kan man sammanfatta tillvaron. Fast inte dåligt trött utan bara trött. Liksom. Makes sense right? Eh, eller kanske inte men whatever. Så är det i alla fall. Har varit på föreläsning, vilket var ungefär lika nytt som vanligt (alltså inte nytt över huvud taget), och sedan på gymmet. Vilket naturligtvis inte var nytt det heller men inte desto mindre jobbigt. Men fint ändå. Särskilt nu när jag är hemma. Är så himla nice att ha varit och tränat, man känner sig så redig liksom (eller är det bara jag?).

Ja och det var väl ungefär vad som har hänt på Ällingavägen/i Lund idag. Och inte kommer det att hända mycket mer heller skulle jag tro. Förutom lagande av middag då, dit har jag inte kommit än (insåg att det nog skulle vara trevligare att äta om jag duschat först). Något med kyckling blir det, in case ni var nyfikna, men vad har jag inte bestämt än. Förmodligen något grytaktigt. And that's that. Skall avlägsna mig nu innan jag börjar klaga över kandidatuppsatser (vilket jag kommer att få magsår av sökandet av partner till) och kyla och annat skit. Det är det ingen som vill läsa. Positivt skall det vara. Och nu, middag.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen