"The casual vacancy"

Publiserat 2012-12-30 17:49:34 i Böcker,

 
Kör vidare på detta-fick-jag-i-julklapp spåret (mycket på grund av att jag inte kommer på något annat att säga, då jag inte gjort något mer sedan vi pratade senast, men skit i det nu) och har kommit till boken ovan (för övrigt mycket kul att få en bok i julklapp, det var längesedan - älskar verkligen böcker, om ni inte redan visste det), som mamma och pappa gav mig. "The Casual vacancy", a.k.a. "Den tomma stolen". J.K.Rowlings första roman för vuxna. Har varit väldans nyfiken på den skall ni veta, having grown up with Harry Potter and all, så det var en lysande grej att få.
 
Och för er som undrar så ja, jag har börjat läsa den. Har inte kommit särskilt långt men so far gillar jag den. Lite skumt är det förstås, eftersom man liksom känner igen språket från Harry Potter böckerna och så är det liksom vuxen handling, men jag tror att jag skall komma över det. Om jag minns kanske jag återkommer med en rapport när jag har läst klart den. Vi får väl se. Hur som helst så är det ännu en julklapp jag är mycket nöjd med (är faktiskt nöjd med alla, men ni fattar). Kan komma fler, om jag inte har något att skriva om en annan dag. Eller så gör det inte det. Hur som helst så är jag färdig med mitt babblande nu. Vi hörs senare my darlings.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen