Julklappar

Publiserat 2012-12-26 16:49:37 i Stuff,

Eftersom ni är så himla nyfikna (jo men erkänn nu) på vad jag har fått i julklapp så tänkte jag att jag skulle dela med mig av några av grejerna. I alla fall. De som gör sig bäst på bild, till att börja med. Först ut är det jag fick av Sarah och Stina (ja alla barn heter något på S, so?). Mycket bra grejer.
 
Stina.
 
 
Min första "kristallkrona"! Har gillar lampor med kristaller i (av alla slag) hela mitt liv och denna är ju verkligen superfin. Och så ger den jättemysigt ljus också, vilket förstås är en superbonus. Can't wait tills jag har en egen lägenhet jag kan ställa den i.
 
Sarah.
 
 
Sockerskrubb och bodylotion. Båda saker jag önskar mig, båda lysande bra! Har skrubbat och smörjat och haft mig en lång stund idag, och jag måste säga att det blev helt fabulöst. Nu är jag både mjuk och luktar gott. Amazing.
 
Så det var alltså vad jag fick av mina älskade systrar. Måste ha varit i alla fall lite snäll i år ändå.
 
 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen